Jutarnji list: 13. 09. 2001.

Večernji list otpustit će šezdesetak zaposlenih

ZAGREB - Uprava Večernjeg lista, nakon što je zaposlenicima predstavila svoju viziju poslovne budućnosti i novog stanja u tim novinama, održala je konferenciju za novinare.

Član Uprave KIaus Schauer istaknuo je da su, nakon uključivanja Styrie u Večernji list, 1. veljače ove godine napravljeni izračuni te da se putem različith radionica zaključilo da su potrebne nove mjere kako bi se osnažila pozicija Večernjeg lista na tržištu dnevnih novina. Kao jednu od teškoća zbog kojih Večernji list trenutačno ne može odgovoriti na sve izazove tržišta naveo je ukidanje nagradnih igara, čemu su bile izložene sve dnevne novine.

- Nakon odricanja od nagradnih igara uslijedilo je 25-postotno smanjenje naklade i ne postoje izgledi da bismo mogli organizirati nagradne igre u dosad poznatom obliku. Stoga se to mora nadoknaditi novim mjerama rekao je Schauer. One uključuju učinkovitiji ustroj nove organizacije, jasnu podjelu odgovornosti, zadaća i prava te ulaganje u djelatnike i novi sustav. Također je najavio i najvažnija finanacijska ulaganja: u novi tiskarski stroj, novi informatički sustav te stručno usavršavanje radnika. Koliko će ulaganja u konačnici iznositi, Schauer jučer nije mogao precizirati “jer se još ne zna cijena svih strojeva". Ali okvirno, kako se moglo čuti, ta bi brojka mogla iznositi izmedu 100 i 200 milijuna kuna. Isto tako, naglasio je da trenutačne analize pokazuju kako Večernji list ima prevelik broj radnika. Tu teškoću, nastavio je, Uprava će riješiti u sklopu poslovne i socijalne politike, pa će oko 55 do 65 stalno zaposlenih dobiti "ponudu koju neće moći odbiti" za raskid ugovora. O detaljima nije želio govoriti “jer svaka će ponuda biti individualna": Ovi planovi, prema njegovim riječima, ne uključuju smanjenje broja honorarnih suradnika. Na kraju konferencije KIaus Schauer zaključio je: "Želimo bolje izgraditi poziciju vodećih dnevnih novna na hrvatskom tržištu". U sklopu toga najavioje da se sadržaj želi učiniti dostupnijim kroz nekoliko kanala te da će se iskoristi golemi potencijali tržišta oglasnim prostorom.

(A. K.)